#KasihRamadan Diskaun 10% Bagi Semua Produk! Kod: S4V310

Wangian Lembut Yang Sungguh Menenangkan.

Aroma unik yang bertindak menghilangkan bau kurang menyenangkan serta memberikan kesegaran pada sejadah, telekung & pakaian ibadah anda.

Bebas Alkohol

Signature Perfume AMRU dihasilkan dari pati ceri, marshmallow dan kayu manis tanpa campuran sebarang alkohol.

Bertahan 72 Jam

Aroma segar dan wangi semburan perfume ini dapat bertahan sehingga 72 jam pada sebarang permukaan.

Harum & Menyegarkan

Kombinasi not bauan dari buah ceri, marshmallow dan kayu manis menerbitkan rasa harum, tenang & menyegarkan.

Bauan Universal

Aroma perfume ini sesuai untuk semua jantina dan peringkat umur. Lelaki atau perempuan boleh menggunakannya.

Mudah Dibawa

Isipadu 10ml dengan botol tirus eksklusif membuatkan perfume ini mudah untuk dibawa kemana-mana sahaja.

Pati Wangian Asli

Menggunakan 100% pati wangian asli, tanpa sebarang campuran dengan bahan lain. Ia menghasilkan bau yang tahan lama.

Bebas Alkohol

Signature Perfume AMRU dihasilkan dari pati ceri, marshmallow dan kayu manis tanpa campuran sebarang alkohol.

Bertahan 72 Jam

Aroma segar dan wangi semburan perfume ini dapat bertahan sehingga 72 jam pada sebarang permukaan.

Harum & Menyegarkan

Kombinasi not bauan dari buah ceri, marshmallow dan kayu manis menerbitkan rasa harum, tenang & menyegarkan.

Bauan Universal

Aroma perfume ini sesuai untuk semua jantina dan peringkat umur. Lelaki atau perempuan boleh menggunakannya.

Mudah Dibawa

Isipadu 10ml dengan botol tirus eksklusif membuatkan perfume ini mudah untuk dibawa kemana-mana sahaja.

Pati Wangian Asli

Menggunakan 100% pati wangian asli, tanpa sebarang campuran dengan bahan lain. Ia menghasilkan bau yang tahan lama.

Aroma Ideal Untuk Menemani Ibadah Anda

Bau yang sangat menyenangkan dan segar untuk membantu anda menjadi lebih fokus dan tenang. Sesuai untuk digunakan oleh lelaki dan perempuan.
Play Video

spesifikasi

Signature Perfume

Pewangi bebas alkohol dengan pati wangian asli yang pekat. Ia direka khusus bagi menghilangkan bau yang kurang menyenangkan serta meningkatkan kesegaran sejadah dan pakaian ibadah anda.

ISIPADU:
10 ml
NOT BAU:
Buah ceri / Marshmallow / Kayu manis
KETAHANAN
72 jam satu semburan
KESESUAIAN
Lelaki / Perempuan

HARGA SEUNIT

RM 39.90

Not Atas: Buah Ceri

Wangian ini mempunyai bau manis yang sederhana dari buah ceri masam. Not buah ceri ini dari profil bauan kumpulan buah.

Not Tengah: Marshmallow

Aroma manis dari profil buah dipadankan pula dengan bauan manis dari marshmallow yang menerbitkan kombinasi mengejutkan.

Not Asas: Kayu Manis

Bauan kayu manis dari profil kayu sebagai asas untuk menyuntik rasa segar dan tenang buat mereka yang menghidu wangian ini.

Cara Penggunaan

Hanya perlu spray pada permukaan untuk menghilangkan bau kurang menyenangkan. Insyallah aroma wangi, tenang dan menyegarkan akan kekal selama 72 jam.
KOMBINASI AROMA:
Buah
Manis
Segar

Cara Penggunaan

Hanya perlu spray pada permukaan untuk menghilangkan bau kurang menyenangkan. Insyallah aroma wangi, tenang dan menyegarkan akan kekal selama 72 jam.
KOMBINASI AROMA:
Buah
Manis
Segar

Wangian Pilihan Ramai Orang.

4.7 dari 5 pengguna telah merasai pengalaman yang positif menggunakan AMRU Signature Perfume. Sebahagian dari mereka sudi berkongsi pengalaman dengan anda.
5 months ago
siteadmin-kedaionl

Mantap!

5 months ago
siteadmin-kedaionl

qweqwe

5 months ago
Noor Yusoff

Bau mcm ala arab gitu..

5 months ago
Liyana

Good product wangi sgt for solat!!!

5 months ago
Rosli Bin On

barang telah sampai dengan selamat dan tiada cacatcelanya dan saya sekeluarga sangat berpuas hati dengan . Baunya yang menarik dan tahan lama , saya sangat berpuashati dan akan memperkenalkan kepada sahabat handai saya .

5 months ago
Mohd Firdhous

Akhirnya dapat juga setelah sebulan menunggu poslaju hantar. Tq AMRU

Siapa Yang Perlukan Perfume AMRU?

Buat mereka yang ingin merasai pengalaman solat yang berbeza & membahagiakan orang lain.

Diri sendiri & Keluarga

Mereka yang paling ideal untuk mencuba sejadah AMRU ialah diri anda sendiri berserta keluarga.
siapa-1

Untuk Orang Tersayang

Sejadah AMRU adalah pilihan hadiah yang tepat untuk diberikan kepada orang tersayang.
siapa-2a

Ketika Bermusafir

Perfume AMRU juga adalah satu barangan wajib yang perlu anda bawa apabila bermuasfir.
siapa-3a

Hantaran Kahwin

Perfume AMRU sangat sesuai untuk dijadikan sebagai salah satu barangan hantaran pada hari istimewa anda.
siapa-5

Insyaallah..

Tampil Wangi Ketika Beribadah...

Bayangkan anda dan ahli keluarga dapat menunaikan ibadah dengan pengalaman yang berbeza. Tampil dengan aroma wangi dan tenang ketika beribadah.

Tiga Jaminan Untuk Anda

Nikmati pembelian yang sungguh berbaloi, tanpa sebarang risiko..

Pulangan Wang 30 Hari

Jika terdapat kerosakkan, tidak berpuas hati atau sebagainya, maklumkan kepada kami untuk pemulangan wang.

Berkualiti Tinggi

Sejadah dihasilkan dari fabrik terpilih, lebih selesa dan sungguh berkualiti dari setiap aspek untuk kegunaan harian.

Harga Berpatutan

Pengalaman menggunakan sejadah kami jauh lebih berbaloi dari pelaburan wang ringgit yang telah anda lakukan.

Tawaran Harga Istimewa Untuk Anda

Nikmati tawaran terkini dengan pelbagai penjimatan.

Satu

RM39.90

Harga seperti tertera. Tiada penjimatan.

Anda akan memperolehi:

  • Signature Perfume x 1

Tiga

RM100

Harga asal bagi tiga unit Signature Perfume ialah RM119.70.

Anda akan memperolehi:

  • Signature Perfume x 3
  • Jimat RM19.70!

Sembilan

RM300

Harga asal bagi sembilan unit Signature Perfume ialah RM359.

Anda akan memperolehi:

  • Signature Perfume x 9
  • Penghantaran Percuma
  • Jimat RM59.10!

Pilih Kuantiti & Tempah Sekarang

Cuba sekarang dan miliki perfume AMRU untuk kesegaran ibadah anda.

Signature Perfume

(17 customer reviews)

RM39.00

AMRU Signature Perfume adalah pewangi bebas alkohol dengan pati wangian asli yang pekat. Ia direka khusus bagi menghilangkan bau yang kurang menyenangkan serta meningkatkan kesegaran sejadah dan pakaian ibadah anda. Ia datang dengan bau yang sangat menyenangkan dan segar untuk membantu anda menjadi lebih fokus dan tenang. Minyak wangi ini menggabungkan ekstrak buah ceri dengan kayu cendana.

Category: Tag:

17 reviews for Signature Perfume

5.0
Based on 17 reviews
5 star
100%
4 star
0%
3 star
0%
2 star
0%
1 star
0%

Customer Images

Image #1 from Mohd Firdhous
Image #2 from Nurul Ain Nordin
Image #3 from Noor Halimahton Saadiah Talib
Image #4 from Fatin Nasuha
Image #5 from CT Hazwani Hj Sayujan
Image #1 from Mohd Firdhous

Mohd Firdhous

Akhirnya dapat juga setelah sebulan menunggu poslaju hantar. Tq AMRU

Image #2 from Nurul Ain Nordin

Nurul Ain Nordin

Alhamdulillah selamat sampai. Minyak wangi ni memang harum, sy suka baunya. Berbaloi dengan harga serta penghantarannya juga laju. Terima kasih seller dan J&T.

Image #3 from Noor Halimahton Saadiah Talib

Noor Halimahton Saadiah Talib

Alhamdulillah. Really fast delivery! Thanks seller and pos laju! Nice packaging, well wrapped. I am not expecting ‘this smell’.. Quite sceptical with normal minyak attar..Smell fresh and not too sweet (I love it!) I’ve tried but not sure how long it will last. If it’s OK, definitely will buy again.

Image #4 from Fatin Nasuha

Fatin Nasuha

packaging terbaik. bau wangiiiiii

Image #5 from CT Hazwani Hj Sayujan

CT Hazwani Hj Sayujan

Alhamdulillah brg smpi dgn selamat.. dh try spray kat sejadah… mmg kene spray sekali shj, sbb bau nye kuat bagi sy… dah bau nye mmg bertahan dlm 3 hari gitu… sy beli yer… tq seller!!!

Image #1 from Mohd Firdhous
Image #2 from Nurul Ain Nordin
Image #3 from Noor Halimahton Saadiah Talib
Image #4 from Fatin Nasuha
Image #5 from CT Hazwani Hj Sayujan
  1. siteadmin-kedaionl (store manager)

    Mantap!

  2. siteadmin-kedaionl (store manager)

    qweqwe

  3. Noor Yusoff

    Bau mcm ala arab gitu..

  4. Liyana

    Good product wangi sgt for solat!!!

  5. Rosli Bin On

    barang telah sampai dengan selamat dan tiada cacatcelanya dan saya sekeluarga sangat berpuas hati dengan . Baunya yang menarik dan tahan lama , saya sangat berpuashati dan akan memperkenalkan kepada sahabat handai saya .

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cancel

119 MAKLUMBALAS UNTUK SIGNATURE PERFUME

5 months ago
siteadmin-kedaionl

Mantap!

5 months ago
siteadmin-kedaionl

qweqwe

5 months ago
Noor Yusoff

Bau mcm ala arab gitu..

5 months ago
Liyana

Good product wangi sgt for solat!!!

5 months ago
Rosli Bin On

barang telah sampai dengan selamat dan tiada cacatcelanya dan saya sekeluarga sangat berpuas hati dengan . Baunya yang menarik dan tahan lama , saya sangat berpuashati dan akan memperkenalkan kepada sahabat handai saya .

5 months ago
Mohd Firdhous

Akhirnya dapat juga setelah sebulan menunggu poslaju hantar. Tq AMRU

5 months ago
Zuriati Zainol

Well packed each one of it. Simply loves the signature smell of Amru. Ramadhan Kareem.

5 months ago
Hassan Shukri

Suka.. Wangi, takde alcohol 😊

5 months ago
Nurul Ain Nordin

Alhamdulillah selamat sampai. Minyak wangi ni memang harum, sy suka baunya. Berbaloi dengan harga serta penghantarannya juga laju. Terima kasih seller dan J&T.

5 months ago
Khairul Bariah Bt Ibrahim

Good packaging
Fast delivery.
Smell good.

I support muslim product.

5 months ago
Hurul Ain

Alhamdulillah.bagi kat mak guna. Dia kata bau dia best. spray sikit pun dh ok. Satu lg, bau dia tahan lama jugak la.

5 months ago
Masmiza Mokhtar

Tahniah, tindakan yang pantas dan cekap setelah nembuat pesanan. Puas hati. AMRU sentiasa dihati. Terbaik

Ingin kongsikan maklumbalas?

Kami teruja untuk mendengar maklumbalas jujur dari anda. Insyallah setiap kata-kata anda kami akan jadikan pemangkin semangat dan iktibar. Klik butang di bawah untuk kongsikan maklumbalas anda. Terima kasih!
Add a review

Soalan-Soalan Lazim

Berikut adalah persoalan yang sering diajukan berkaitan Perfume AMRU.
Secara asasnya, semua perfume beralkohol boleh digunakan untuk solat kerana alkohol yang digunakan di dalam perfume bukanlah alkohol yang sama dari arak. Tetapi Signature Perfume keluaran AMRU adalah BEBAS ALKOHOL. Anda boleh gunakan pada sejadah, telekung dan pakaian ibadah tanpa sebarang keraguan.
Buat masa ini Signature Perfume AMRU hanya ditawarkan di dalam dua saiz iaitu 2ml dan 10ml sahaja. Buat masa ini kami belum bercadang untuk mengeluarkan perfume dengan saiz yang lebih besar.
AMRU Signature Perfume menggunakan 100% pati wangian asli, tanpa sebarang campuran dengan bahan lain. Oleh itu, aroma wangian AMRU terasa sangat segar dan tahan lama.
 Jadi harga yang kami tawarkan adalah benar-benar berpatutan. Beli lebih kuantiti untuk lebih jimat.
Hanya perlu spray Signature Perfume AMRU pada sebarang permukaan untuk menghilangkan bau kurang menyenangkan. Insyallah aroma wangi, tenang & segar akan kekal selama 72 jam. Boleh digunakan pada sejadah, telekung, baju, songkok, kopiah dan sebagainya.

LAGI PRODUK KELUARAN AMRU

Basic Sajada II

Isian kapas asli. Minimal & selesa.

Floral Sajada

Corak bunga mawar. Isian latex

Shopping Cart