#KasihRamadan Diskaun 10% Bagi Semua Produk! Kod: S4V310

MEMPERKENALKAN BASIC SAJADA II

Sejadah Yang Mudah Dibawa Bersama

Sejadah putih minimal. Hanya perlu lipat dan boleh dibawa seperti beg.
Teman solat harian anda di mana-mana dan bila-bila masa sahaja.

Minimal & Cantik

Sejadah dihasilkan di Madinah. Tempat sama bagi penghasilan permaidani masjid Haram & Nabawi.

Tak Panas

Proses penghasilan sejadah yang cukup teliti dan menggunakan fabrik berkualiti tinggi.

Tahan Lama & Lasak

Lima pilihan corak dan warna sejadah yang sungguh eksklusif bermotifkan kesenian Raudah.

Mesra Cucian

Sejadah telah ada di Malaysia. Anda tidak perlu menunggu lama untuk memilikinya.

Dua Lapisan Kapas Asli

Basic Sajada II menggunakan dua lapisan kapas asli pada bahagian dalam yang menjanjikan keselesaan optimum kepada para pengguna. Setiap lapisan mengandungi 95%++ kapas asli.

Alami Pengalaman Solat Yang Berbeza.

Tidak seperti sejadah biasa yang berada di dalam pasaran, sejadah AMRU menjanjikan pelbagai kelebihan yang boleh membantu keselesaan ibadah anda.

Lembut & Menyerap Tekanan

Apabila bersentuhan dengan permukaan sejadah AMRU, ia sangat lembut dan mampu menyerap tekanan dengan baik kerana isian dari kapas asli sepenuhnya.

Mencengkam Permukaan

Tidak perlu risau untuk solat di atas permukaan lantai yang licin seperti simen atau tiles kerana ia dilengkapi dengan 'anti-slip' pada permukaan belakang.

Tak Terganggu

Tanpa sebarang corak, sejadah AMRU boleh membantu pengguna untuk lebih fokus apabila mendirikan solat. Tiada lagi mengelamun memerhati corak sejadah.

k-2
k-3
k-4

Mudah Dilipat

Walaupun tebal, ia masih boleh dilipat untuk di bawa kemana-mana sahaja. Sangat praktikal untuk di bawa ke masjid, travel dan sebagainya.

Boleh Dibasuh

Sejadah AMRU boleh dibasuh berkali-kali menggunakan tangan atau mesin basuh. Ia masih kekal cantik walaupun bertahun anda menggunakannya.

Putih Bersih

Sejadah AMRU dihasilkan dengan kain kapas putih bagi mencerminkan lambang kebersihan dan kesucian untuk menyembah Sang Pencipta.

Dua Saiz Untuk Keperluan Berbeza.

Dengan pilihan dua saiz yang berbeza, sejadah AMRU akan menjadi teman setia anda walau dimana sahaja anda ingin mendirikan solat.

Play Video

SPESIFIKASI

Sajada Standard

Sesuai untuk kegunaan secara tetap seperti di rumah, pejabat & sebagainya.

UKURAN:
70 cm x 110 cm +-
ISIAN:
95%+- kapas asli
KETEBALAN:
15+-mm*
WARNA:
Putih
BERAT:
1000+- gram

HARGA SEHELAI

RM 129.00

Play Video

SPESIFIKASI

Sajada Mini

Sesuai untuk kegunaan secara tetap seperti di rumah, pejabat & sebagainya.

UKURAN:
36 cm x 56 cm +-
ISIAN:
95%+- kapas asli
KETEBALAN:
15+-mm*
WARNA:
Putih
BERAT:
250+- gram

HARGA SEHELAI

RM 49.00

Telah Membahagiakan Ramai Orang.

4.7 dari 5 pengguna telah merasai pengalaman yang positif menggunakan sejadah AMRU. Sebahagian dari mereka sudi berkongsi pengalaman dengan anda.

Klik untuk baca semua maklumbalas →

Sejadah Pilihan Maybank Sebagai Hadiah Korporat

Malayan Banking Berhad dan Maybank Investment Bank Berhad telah memilih sejadah AMRU sebagai salah satu hadiah hari raya untuk diberikan kepada pelanggan korporat mereka di Malaysia, Brunei dan Singapura.

Tawaran Menarik & Hadiah Percuma!

Nikmati diskaun dan hadiah istimewa bagi menghargai pembeli sejadah AMRU.

Diskaun 10%

Nikmati diskaun 10% bagi setiap pembelian set combo Sejadah Basic II. Set combo ialah gabungan saiz besar dan mini di dalam satu tempahan.

Penghantaran Percuma

Setiap pembelian bernilai RM250 ke atas akan menikmati penghantaran percuma ke seluruh Malaysia. Jimat lebih RM10++ bagi kos penghantaran bagi setiap helai.

Klik untuk baca semua maklumbalas →

Siapa Yang Perlukan Sejadah AMRU?

Nikmati diskaun dan hadiah istimewa bagi menghargai pembeli sejadah AMRU.

Diri sendiri & Keluarga

Mereka yang paling ideal untuk mencuba sejadah AMRU ialah diri anda sendiri berserta keluarga.

Untuk Orang Tersayang

Sejadah AMRU adalah pilihan hadiah yang tepat untuk diberikan kepada orang tersayang.

Ketika Umrah & Haji

Sejadah AMRU juga adalah satu barangan wajib yang perlu anda bawa apabila menunaikan umrah atau haji.

Hantaran Kahwin

Sejadah AMRU sangat sesuai untuk dijadikan sebagai salah satu barangan hantaran pada hari istimewa anda.

Insyallah..
Solat Lebih Selesa..

Bayangkan anda dan ahli keluarga dapat mendirikan solat dengan pengalaman yang berbeza. Solat di atas permukaan kapas yang sungguh lembut.

Tiga Jaminan Untuk Anda

Nikmati pembelian yang sungguh berbaloi, tanpa sebarang risiko..

Pulangan Wang 30 Hari

Jika ada kerosakkan, tidak berpuas hati atau sebagainya, maklumkan kepada kami untuk pemulangan wang.

Produk Berkualiti

Sejadah premium yang lebih cantik, lebih selesa dan sungguh berkualiti dari setiap aspek untuk kegunaan harian.

Harga Yang Berpatutan

Anda akan dapati sejadah ini dijual dengan harga yang jauh lebih murah dengan apa yang anda akan rasai.

Tawaran Harga Istimewa Untuk Anda

Nikmati tawaran terkini dengan pelbagai penjimatan.

Mini

RM45

Harga asal bagi basic Sajada II saiz mini ialah RM49

Anda akan memperolehi:

  • Pewangi Sejada x 1
  • Kad Hadiah x 1
  • Jimat RM16.90!

Standard

RM119

Harga asal bagi basic Sajada II saiz standard ialah RM129

Anda akan memperolehi:

  • Pewangi Sejada x 1
  • Kad Hadiah x 1
  • Woven Bag x 1
  • Jimat RM16.90!

Standard + Mini

RM147

Harga asal bagi basic Sajada II saiz standard dan mini ialah RM178

Anda akan memperolehi:

  • Pewangi Sejada x 2
  • Kad Hadiah x 2
  • Woven Bag x 1
  • Jimat RM16.90!

Pilih Saiz, Kuantiti & Tempah Sekarang

Cuba sekarang dan rasai keselesaan berganda sejadah AMRU

Sale!

Basic Sajada II

(9 customer reviews)

RM45.00RM147.00

Clear
SKU: N/A Category: Tag:

9 reviews for Basic Sajada II

5.0
Based on 9 reviews
5 star
100%
4 star
0%
3 star
0%
2 star
0%
1 star
0%
  1. Nurain Haziqa binti Hamran (store manager)

    Sejadah kecik tp berat yaa. Saya suka mcmni. Selalu kecik ringan melayang 😂 perfume sejadah tu punn wangii. Lembutt je bauu nyaa. Thankyouuu seller ❤️

  2. Nurul Affiqa Binti Samsir (store manager)

    finally arrived. fast delivery😍 cantik sangat! material tebal, lembut and nampak selesa. yang penting mudah nak bawa kemana mana. thankyouuu✨✨✨

  3. Masriwati Mansor (store manager)

    Alhamdulillah produk ok. Puas hati. InsyaAllah lain kali boleh beli lagi. Semoga AMRU terus succes. Aamiin

  4. Bahiah Ismail (store manager)

    Alhamdulillah saya amat suka guna Sejadah mini Amru kerana tebal & selesa. Dan pula diberi pewangi lagi saya suka akan baunya.

    InsyaAllah akan beli sejadah Amru yg bersaiz besar.

    Terima kasih

  5. Siti Hawa (store manager)

    Alhamdulillah sejadah saya tlh slmt sampai.. Tqsm cantik dan freegift pun best (minyak wangi) tu. Ada rezeki boleh order yg lain pula.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cancel

645 MAKLUMBALAS UNTUK SAJADA BASIC II

5 months ago
Nurain Haziqa binti Hamran

Sejadah kecik tp berat yaa. Saya suka mcmni. Selalu kecik ringan melayang 😂 perfume sejadah tu punn wangii. Lembutt je bauu nyaa. Thankyouuu seller ❤️

5 months ago
Nurul Affiqa Binti Samsir

finally arrived. fast delivery😍 cantik sangat! material tebal, lembut and nampak selesa. yang penting mudah nak bawa kemana mana. thankyouuu✨✨✨

5 months ago
Masriwati Mansor

Alhamdulillah produk ok. Puas hati. InsyaAllah lain kali boleh beli lagi. Semoga AMRU terus succes. Aamiin

5 months ago
Bahiah Ismail

Alhamdulillah saya amat suka guna Sejadah mini Amru kerana tebal & selesa. Dan pula diberi pewangi lagi saya suka akan baunya.

InsyaAllah akan beli sejadah Amru yg bersaiz besar.

Terima kasih

5 months ago
Siti Hawa

Alhamdulillah sejadah saya tlh slmt sampai.. Tqsm cantik dan freegift pun best (minyak wangi) tu. Ada rezeki boleh order yg lain pula.

5 months ago
Cik Da

Alhamdulillah kualiti kemas dan perfume tu pon wangi.. ❤️

5 months ago
Mahyidin Bin Yusof

Alhamdulillah sampai. Kain selesa. Ada perfume skali. Terima kasih seller.

5 months ago
Muhammad Yusuff

Alhamdulillah selamat sampai.. Beli untuk Mak di kampung sempena nak solat terawih.. Tapi apakan daya dekat Kelantan dah tak dapat solat terawih sekarang.. Mak suka sebab tebal.. Tapi takut berebut dengan Nenek Doakan kita semua dapat pulang beraya tahun ni.. Penat dah nyanyi lagu Dendang Perantau..

5 months ago
SYAMIMI ADZHA

MasyaAllah, happy tak terkira saya! Haritu beli buat hadiah utk kawan, belek2, rasa best pulak so kali ni beli utk diri sendiri + hadiah utk kwn lain jgk 😂 Wangi, gebu tebal, rasa tenang je dgn warna putih dia 🥺 korang beli la, konpem tak menyesal 🌸

Soalan-soalan Lazim

Sajada Basic II keluaran AMRU memang berwarna putih sahaja. Insyallah ia lebih cantik kerana ia mencerminkan lambang kebersihan dan kesucian. Warna putih juga akan membuatkan kita sentiasa peka terhadap kebersihan sejadah yang digunakan. Jika inginkan sejadah berwarna, boleh lihat koleksi premium.

Harga sejadah AMRU adalah yang paling berpatutan di dalam pasaran dengan menggunakan kapas asli dan ketebalan yang dijanjikan. Namun, anda boleh dapat harga diskaun apabila membeli dengan kuantiti yang lebih banyak.

Sejadah AMRU boleh dibasuh berkali-kali tanpa ia mengecil atau mengembang yang menyebabkan sejadah ini rosak. Kapas asli memang terbukti tahan lama dan tahan lasak. Anda boleh mencuci sejadah ini dengan mesin basuh. Ikuti langkah penjagaan yang tertera di label sejadah.

Boleh! Kami boleh berikan penghantaran percuma ke seluruh Malaysia walaupun berapa kuantiti yang anda inginkan. Tetapi jika di luar Malaysia, kos penghantaran ditanggung oleh anda.

  Boleh. Cuma penghantaran percuma yang telah pihak kami janjikan adalah untuk satu alamat sahaja. Jika ada penambahan alamat lain, kos penghantaran akan ditanggung oleh pihak anda.

Ingin kongsikan maklumbalas?

Kami teruja untuk mendengar maklumbalas jujur dari anda. Insyallah setiap kata-kata anda kami akan jadikan pemangkin semangat dan iktibar. Klik butang di bawah untuk kongsikan maklumbalas anda. Terima kasih!

Shopping Cart